FitChef opzeggen
Heb je een (betaald) FitChef Premium abonnement en wil je deze beëindigen? Je kunt je abonnement op elk gewenst moment opzeggen!
Let op: Wanneer je een Premium abonnement neemt bij FitChef, betaal je voor een bepaalde periode vooruit, afhankelijk van je gekozen abonnement. Daarna word je FitChef abonnement per maand gefactureerd en is het ook per maand opzegbaar.
Hoe zeg je het abonnement op?
Je kunt je abonnement zelf stopzetten via je eigen account. Login via de app of via fitchef.nl. Via je dashboard → instellingen → abonnement kun je je huidige abonnement inzien. Je kunt ook direct naar je abonnement gaan via deze handige link.
Op deze pagina vind je jouw abonnement, wanneer deze verlengd wordt en kun je via de "abonnement opzeggen" link zelf de verlenging stopzetten.
Tip: zorg dat je het bedrag niet storneert of een chargeback uitvoert via je bank, het kan voorkomen dat ons betaalsysteem je annulering niet goed verwerkt!
Op het moment dat je abonnement eindigt heb je geen toegang meer tot je weekmenu’s, boodschappenlijsten en (favoriete) recepten.
Jouw gegevens laten verwijderen uit FitChef
Wil je dat je gegevens verwijderd worden bij FitChef? Stuur een berichtje via de chat (helpknop rechtsonder of stuur een mailtje naar [email protected]. Onze collega's helpen je dan verder.
We kunnen jouw gegevens ook bewaren, zodat wanneer je later tóch weer FitChef afneemt, je gegevens nog beschikbaar zijn.