FAQ

Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

Waar moeten mijn klanten inloggen?

Wij sturen je klanten zodra er een nieuw weekmenu klaarstaat namens je eigen (bedrijfs)naam een mail met een link om in te loggen. Zijn ze de link kwijt? Dan kunnen ze via www.weekschema.nl inloggen met het mailadres dat je hebt aangemaakt.

Kunnen mijn klanten inloggen via de app?

Op dit moment is er nog geen app. Wel kun je je klanten adviseren om weekschema.nl toe te voegen op het startscherm van hun mobiel. Dan kunnen ze heel snel bij de weekmenu's.

Hoe kunnen gezinnen de menu's volgen?

Je familieleden of vrienden kunnen makkelijk met je mee-eten.
Hiervoor ga je naar 'Family' en voeg je bijvoorbeeld je partner toe en vink deze ook aan op de maaltijd op je weekschema. Stel het juiste aantal calorieën in voor degene die mee wilt eten en de porties worden dan opgehoogd in het recept en in de boodschappenlijst.

Ook is het mogelijk om voor beide partners een apart account te hebben, met eigen doelen en macro's. Je kan dan bijv. voor lunch en diner hetzelfde recept uitkiezen, zodat je niet apart hoeft te koken. Dit kun je instellen via 'eetmomenten'.

Het voordeel hiervan is dat jullie weekschema's zijn samengesteld naar jullie persoonlijke behoeftes.

Ziet mijn klant dat de menu's van FitChef komen?

Nee, in de omgeving waar je klanten de menu's bekijken is FitChef nergens zichtbaar. Ook in de afzender van de e-mails benoemen we nergens FitChef.

Hoe ziet de omgeving voor mijn klanten eruit?

Je klanten bekijken de weekmenu's in een whitelabel omgeving met je eigen logo. Je kunt je persoonlijke mailadres toevoegen als klant om te zien hoe deze omgeving eruit ziet. In de toekomst zullen we dit verbeteren.

Kan ik de kleurstelling of het logo van de whitelabel omgeving wijzigen?

Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected].

Hoe kan ik voorkeuren van mijn klanten wijzigen?

Ga naar je klantoverzicht en klik bij de gewenste klant op 'bewerken'. Je komt nu in het klant dashboard waar je settings zoals macro's, dieetvoorkeuren, de ontvangdag voor nieuwe menu's en het aantal eetmomenten kunt instellen.

Ontvangt mijn klant een nieuwsbrief van FitChef?

Nee. Wij sturen niks naar je klanten. Je zou wel zelf een eigen welkom en nieuwsbrief kunnen opzetten voor je geactiveerde klanten.

Waarom ontvangt mijn klant geen weekmenu's?

We sturen alleen weekmenu's naar actieve klanten. Controleer bij je klantoverzicht of de klant op 'actief' staat. Staat de klant op actief, maar ontvangt deze nog steeds geen weekmenu's? Neem dan contact met ons via [email protected].